Литургия, Всенощное бдение, глас 8-й

Мир Вам, дорогие посетители православного сайта “Семья и Вера”!

Воскресный день – это малая Пасха! Посему мы слышим в храмах пение и чтение воскресных стихир, повествующих о Воскресении Господа нашего Иисуса Христа!

Перед Вами аудиозапись и текст воскресного Богослужения на 8-й глас, состоящего из Вечерни, Утрени и Литургии.

В текущий 2018 год Воскресные дни 8-го гласа выпадают: на 28 января; 18 марта; 29 июля; 23 сентября; 18 ноября. В эти дни, если у Вас нет возможности посетить храм Божий, Вы можете прослушивать прилагаемую аудиозапись, сделанную в Московском Сретенской обители.

ВЕЧЕРНЯ. ГЛАС 8-Й

Воскресные стихиры на Господи воззвах

Вечернюю песнь, / и словесную службу, / Тебе, Христе, приносим, / яко благоволил еси / помиловати нас Воскресением.

[Вечернюю песнь / и разумное служение / Тебе, Христе приносим; / ибо Ты благоволил помиловать нас воскресением.]

Господи, Господи, / не отвержи нас от Твоего лица, / но благоволи помиловати нас Воскресением.

[Господи, Господи! / Не отринь нас от Твоего лица, / но благоволи помиловать нас воскресением.]

Радуйся, Сионе Святый, / мати церквей, Божие жилище, / Ты бо приял еси первый, / оставление грехов, Воскресением.

[Радуйся, святой Сион, / матерь церквей, Божие жилище! / Ибо ты первым получил / отпущение грехов чрез воскресение.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Царь Небесный / за человеколюбие на земли явися, / и с человеки поживе: / от Девы бо Чистыя плоть приемый, / и из Нея прошедый с восприятием. / Един есть Сын, сугуб естеством, / но не Ипостасию. / Темже совершенна Того Бога / и совершенна Человека воистину проповедающе, / исповедуем Христа Бога нашего: / Егоже моли, Мати Безневестная, / помиловатися душам нашим.

[Царь Небесный / по человеколюбию на земле явился / и обитал среди людей; / ибо, приняв плоть от чистой Девы / и от Нее произойдя с этой плотию, / Он пребывает единым Сыном, / двойственным по естеству, но не по Ипостаси. / Потому провозглашая Его воистину / совершенным Богом и совершенным человеком, / мы исповедуем Христа Богом нашим. / Моли Его, Матерь, брака не познавшая, / о помиловании душ наших.]

Воскресные стихиры на стиховне, глас 8-й

Возшел еси на Крест, Иисусе, / снизшедый с Небесе, / пришел еси на смерть, Животе Безсмертный, / к сущим во тьме Свет истинный, / к падшым всех Воскресение, / просвещение, и Спасе наш, слава Тебе.

[Взошел на Крест Ты, Иисусе, / нисшедший с небес; / пришел на смерть – Жизнь бессмертная, / к пребывавшим во тьме – Свет истинный, / к падшим – Воскресение всех. / Просвещение и Спаситель наш, слава Тебе!]

Христа славословим, воскресшаго от мертвых: / душу бо и тело прием, / страсти отъобоюду отсече, / пречистей убо души во ад сошедшей, / егоже и плени: / во гробе же истления не виде святое тело, / Избавителя душ наших.

[Христа прославим воскресшего из мертвых. / Ибо Он, душу и тело приняв, / страданием их друг с другом разделил: / тогда пречистая душа во ад сошла и победила его, / тления же не увидело во гробе святое Тело / Избавителя душ наших.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Безневестная Дево, / Яже Бога неизреченно заченши плотию, / Мати Бога Вышняго, / Твоих рабов мольбы приими, Всенепорочная, / всем подающи очищение прегрешений: / ныне наша моления приемлющи, / моли спастися всем нам.

[Не познавшая брака Дева, / Бога неизреченно зачавшая по плоти, / – Матерь Бога Всевышнего! / Услышь мольбы Твоих рабов, Всенепорочная, / всем подающая очищение от согрешений; / ныне, приняв наши моления, / моли о спасении всех нас]

Тропарь, глас 8-й

С высоты снизшел еси, Благоутробне, / погребение приял еси тридневное, / да нас свободиши страстей, / Животе и Воскресение наше, Господи, слава Тебе.

[С высоты сошел Ты, милосердный, / благоволил пребыть три дня во гробе, / чтобы нас освободить от страстей, / – жизнь и воскресение наше, Господи, слава Тебе!]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Иже нас ради рождейся от Девы / и распятие претерпев, Благий, / испровергий смертию смерть, / и воскресение явлей, яко Бог, / не презри, яже создал еси рукою Твоею; / яви человеколюбие Твое, Милостиве, / приими рождшую Тя Богородицу, молящуюся за ны, / и спаси, Спасе наш, люди отчаянныя.

[Ради нас рожденный от Девы / и распятие претерпевший, / ниспровергший смертию смерть / и явивший воскресение как Бог, / не презри, Благой, созданных рукою Твоею; / яви человеколюбие Твое, Милостивый, / прими родившую Тебя Богородицу, ходатайствующую за нас, / и спаси, Спаситель наш, людей отчаявшихся.]

Воскресная песнь после Евангелия

Воскресение Христово видевше, / поклонимся Святому Господу Иисусу, / единому безгрешному. / Кресту Твоему покланяемся, Христе, / и святое Воскресение Твое поем и славим: / Ты бо еси Бог наш, / разве Тебе иного не знаем, / имя Твое именуем. / Приидите вси вернии, / поклонимся Святому Христову Воскресению: / се бо прииде крестом радость всему миру. / Всегда благословяще Господа, / поем Воскресение Его: / распятие бо претерпев, / смертию смерть разруши.

[Воскресение Христа увидев, / поклонимся Святому Господу Иисусу, / единому безгрешному. / Кресту Твоему поклоняемся, Христе, / и Святое воскресение Твоё поём и славим, / ибо Ты – Бог наш, / кроме Тебя иного не знаем, / имя Твоё призываем. / Придите, все верные, / поклонимся святому Христову воскресению, / ибо вот, пришла через Крест / радость всему миру. / Всегда благословляя Господа, / воспеваем воскресение Его, / ибо Он, распятие претерпев, / смертию смерть сокрушил.]

Канон воскресный, глас 8-й 

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи / чудотворяй иногда / Моисейский жезл, крестообразно поразив, / и разделив море, / Израиля же беглеца, пешеходца спасе, / песнь Богови воспевающа.

[Возничего колесницы фараона погрузил / некогда чудодейственный Моисеев жезл, / крестообразным ударом разделивший море, / Израиля же беглеца, пешего путника спас, / песнь Богу воспевавшего.]

Припев: Слава Господи, святому Воскресению Твоему.

Всесильну Христову Божеству како не дивимся; / от страстей убо всем верным, безстрастие и нетление точащу, / от ребра же Святаго источник безсмертия искапающу, / и Живот из гроба Присносущный.

[Всесильному Божеству Христа / как нам не удивляться, / чрез страдания всем верным / бесстрастие и нетление изливающему, / а из ребр святых изводящему / источник нетления / и из гроба – вечную жизнь.]

Яко благолепен женам Ангел ныне явися, / светлыя нося образы естественныя невещественныя чистоты, / зраком же возвещая свет воскресения, зовый: воскресе Господь.

[Какой прекрасный Ангел / явился ныне женам! / И он, носящий ясные признаки / природной невещественной чистоты / и своим обликом открывающий / свет воскресения, / восклицает: «Воскрес Господь!»]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Преславная возглаголашася о Тебе в родех родов, / Бога Слова во чреве вмещшая, / чиста же пребывши Богородице Марие. / Темже Тя вси почитаем, сущее по Бозе заступление наше.

[Славное сказано о Тебе в родах родов, / Божие Слово во чреве Своем вместившая, / но пребывшая чистою, Богородица Дева; / потому мы все почитаем Тебя, / первую после Бога нашу Защитницу.]

Песнь 3

Ирмос: Утверждей в начале Небеса разумом, / и землю на водах основавый, / на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди, / яко несть свят, паче Тебе / Едине Человеколюбче.

[Утвердивший в начале небеса премудро / и землю на водах основавший! / На скале заповедей Твоих, Христе, меня утверди, / ибо нет святого, кроме Тебя, / единый Человеколюбец.]

Осуждена бывша Адама вкушением греха, / плоти Твоея спасительною страстию оправдал еси, Христе: / Сам бо неповинен смертнаго искуса был еси, Безгрешне.

[Адама, осужденного за вкушение греха, / оправдало плоти Твоей, Христе, спасительное страдание; / ибо Сам не подлежащим испытанию смертью / явился Ты, безгрешный.]

Воскресения свет возсия / сущим во тьме, и сени смертней седящим, / Бог мой Иисус, / и Своим Божеством крепкаго связав, / сего сосуды расхитил есть.

[Воскресения свет возжег / пребывавшим во тьме и тени смертной / Бог мой Иисус, / и Своим Божеством сильного связав, / имущество его расхитил.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Херувимов и серафимов превышши явилася еси, Богородице: / Ты бо Едина прияла еси Невместимаго Бога в Твоем чреве, Нескверная: / темже Тя вернии вси песньми, Чистая, ублажаем.

[Херувимов и Серафимов высочайшей / Ты явилась, Богородица; / ибо Ты одна приняла во чрево Свое / беспредельного Бога, Непорочная. / Потому все мы, верные, / в песнопениях Тебя блаженной именуем.]

Песнь 4

Ирмос: Ты моя крепость Господи, / Ты моя и сила, / Ты мой Бог, Ты мое радование, / не оставль недра Отча, / и нашу нищету посетив. / Тем с пророком Аввакумом зову Ти: / силе Твоей слава, Человеколюбче.

[Ты – моя крепость, Господи, / Ты – и моя сила, / Ты – мой Бог, Ты – моя радость, / не оставивший недр Отеческих / и нашу нищету посетивший. / Потому с пророком Аввакумом возглашаю Тебе: / «Слава силе Твоей, Человеколюбец!»]

Ты врага суща мя зело возлюбил еси: / Ты истощанием странным сошел еси на землю, Благоутробне Спасе, / последняго моего досаждения не отвергся, / и пребыв на высоте пречистыя Твоея славы, / прежде безчествованнаго прославил еси.

[Ты меня, во вражде с Собою бывшего, / крепко возлюбил; / Ты, необычайным образом умалившись, / сошел на землю, Спаситель милосердный, / от моей крайней дерзости не отвратившись; / и, оставшись на высоте неизреченной Своей славы, / меня, прежде презренного, прославил.]

Кто зря, Владыко, ныне не ужасается, / страстию смерть разрушаему; / Крестом бежащее тление, / и смертию ад богатства истощаваемый, / Божественною силою Тебе распятаго; / чудно дело, Человеколюбче!

[Кто, Владыка, ныне не изумляется, / видя смерть, страданиями уничтожаемую, / от Креста бегущее тление / и ад, смертию богатства своего лишаемый? / Это – дело необычайное Божественного могущества / Тебя, претерпевшего распятие, Человеколюбец!]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Ты верным похвала еси, Безневестная, Ты Предстательнице, / Ты и прибежище христиан, стена и пристанище: / к Сыну бо Твоему мольбы носиши, Всенепорочная, и спасаеши от бед, / верою и любовию Богородицу Чистую Тебе знающих.

[Ты – верным похвала, брака не познавшая, / Ты – Заступница, Ты и прибежище христиан, стена и пристань; / ибо к Сыну Своему, Всенепорочная, / приносишь прошения / и спасаешь от бед / с верою и любовью признающих Тебя / чистою Богородицей.]

Песнь 5

Ирмос: Вскую мя отринул еси / от лица Твоего, Свете Незаходимый, / и покрыла мя есть чуждая тьма, окаяннаго; / но обрати мя, / и к свету заповедей Твоих / пути моя направи, молюся.

[Для чего Ты отверг меня / от лица Твоего, Свет неугасимый, / и покрыла чуждая тьма меня, несчастного? / Но обрати меня и к свету заповедей Твоих / пути мои направь, молю.]

Одеятися претерпел еси в багряницу / прежде страсти Твоея, Спасе, поругаемь, / первозданнаго покрывая безобразное обнажение: / и наг пригвоздился еси на Кресте плотию, / совлачая, Христе, ризу умерщвления.

[Перенес облечение в плащ багряный / при поругании прежде страдания Своего, Спаситель, / прикрывая постыдную наготу первозданного, / и нагим пригвожден был ко Кресту, / чтобы совлечь с него, Христе, / одежду умерщвления.]

От персти смертныя, / Ты падшее мое паки наздал еси существо, воскрес: / и нестареющееся, Христе устроил еси, / явив паки якоже царский образ, / нетления жизнь блистающ.

[Из праха смертного мое падшее естество / Ты воссоздал, воскреснув, / и неувядающим его, Христе, соделал, / вновь явив его как бы царским образом, / блистающим светом нетления.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Матернее дерзновение, еже к Сыну Твоему имущи, Всечистая, / сроднаго промышления, еже о нас, не презри, молимся: / яко Тебе и Едину христиане ко Владыце очищение милостивно предлагаем.

[Материнское дерзновение / имея к Сыну Своему, Всечистая, / родственным попечением не обойди нас, молим; / ибо мы, христиане, Тебя и одну Тебя, / в умилостивление благоприятное к Владыке направляем.]

Песнь 6

Ирмос: Очисти мя, Спасе, / многа бо беззакония моя, / и из глубины зол возведи, молюся: / к Тебе бо возопих, / и услыши мя, / Боже спасения моего.

[Смилуйся надо мной, Спаситель, – / ибо многочисленны беззакония мои, – / и из глубины зол изведи, молю; / ибо к Тебе я воззвал, – и Ты услышь меня, / Боже спасения моего!]

Древом крепко низложи мя началозлобный: / Ты же, Христе, вознесся на Кресте, / крепчае низложил еси, посрамив сего, / падшаго же воскресил еси.

[Через дерево сильно сокрушил меня зла виновник; / но Ты Сам, Христе, повешенный на Кресте, / еще сильней его низверг, / подвергнув посрамлению, / а падшего восставив.]

Ты ущедрил еси Сиона, возсиявый от гроба, / новаго вместо ветхаго совершив, яко Благоутробен, Божественною Твоею кровию: / и ныне царствуеши в нем во веки, Христе.

[Ты, взойдя из гроба, помиловал Сион, / новым из ветхого его соделав, / как милосердный, Божественною Своею кровию, / и ныне царствуешь в нем, Христе, вовеки.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Да избавимся от лютых прегрешений, / мольбами Твоими, Богородительнице Чистая, / и да улучим, Пречистая, Божественное сияние, / из Тебе неизреченно воплощеннаго Сына Божия.

[Да избавимся от тяжких согрешений / мольбами Твоими, Божия Родительница чистая, / и достигнем, Всечистая, Божественного озарения / от Тебя несказанно воплотившегося Сына Божия!]

Кондак, глас 8-й

Воскрес из гроба, умершыя воздвигл еси, / и Адама воскресил еси, / и Ева ликует во Твоем Воскресении, / и мирстии концы торжествуют / еже из мертвых востанием Твоим, Многомилостиве.

[Восстав из гроба, умерших Ты воздвиг, / и Адама воскресил, / и Ева ликует о Твоем воскресении, / и пределы мира торжествуют / о Твоем восстании из мертвых, Многомилостивый.]

Икос

Адова царствия пленивый, и мертвыя воскресивый, Долготерпеливе, / жены мироносицы сретил еси, вместо печали радость принесый: / и апостолом Твоим возвестил еси победительная Спасе мой знамения Живодателю, / и тварь просвещаеши, Человеколюбче. / Сего ради и мiр срадуется, еже из мертвых востанию Твоему, Многомилостиве.

[Разграбив царские чертоги ада / и мертвых воскресив, Долготерпеливый, / Ты с женами мироносицами встретился, / вместо печали им радость принеся. / И апостолам Своим показал Ты знамения победы, / Спаситель мой, Податель жизни, / и все творение просветил, Человеколюбец. / Потому и мир вместе радуется / Твоему восстанию из мертвых, Многомилостивый.]

Песнь 7

Ирмос: Божия снизхождения / огнь устыдеся в Вавилоне иногда. / Сего ради отроцы в пещи радованною ногою, / яко во цветнице ликующе пояху: / благословен еси, Боже отец наших.

[Божьего нисхождения / огонь устыдился в Вавилоне некогда; / потому отроки в печи, радостными стопами / как на лугу танцуя, воспевали: / «Благословен Ты, Боже отцов наших!»]

Славное истощание, / Божественное богатство Твоея нищеты, Христе, удивляет ангелы, / на Кресте зрящия Тя пригвождаема, / за еже спасти верою зовущия: / благословен еси Боже отец наших.

[Славное умаление, Божественное богатство / Твоей нищеты, Христе, / поражает Ангелов, / видевших Тебя пригвождаемым ко Кресту / для спасения с верою восклицающих: / «Благословен Бог отцов наших!»]

Божественным Твоим сошествием света исполнил еси преисподняя, / и тьма прогнана бысть прежде гонящая. / Отнюдуже воскресоша иже от века юзницы, зовуще: / благословен Бог отец наших.

[При Божественном сошествии Твоем / светом наполнились места подземные, / и изгнана была тьма, прежде нас преследовавшая. / Потому воскресли вечные узники, восклицая: / «Благословен Бог отцов наших!»]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Всем убо Господа, / Единаго же единому Единородному Сыну православно Отца, / богословяще Тя возвещаем, / и Единаго ведяще от Тебе исходяща Духа Праваго, / Соестественна и Соприсносущна.

[Господом всех, но Отцом лишь одного / – Сына единородного, / православно богословствуя, Тебя провозглашаем, / признавая и единого от Тебя исходящего Духа правого, / Тебе равного естеством и вечностью.]

Песнь 8

Ирмос: Седмерицею пещь халдейский мучитель / Богочестивым неистовно разжже, / силою же лучшею спасены сия видев, / Творцу и Избавителю вопияше: / отроцы, благословите, / священницы, воспойте, / людие, превозносите во вся веки.

[Семикратно печь Халдейский властитель / для чтущих Бога в неистовстве разжег; / но силой высшею спасенными их увидев, / к Творцу и Избавителю взывал: / «Отроки благословляйте, священники воспевайте, / люди превозносите во все века!»]

Иисусова Божества Пребожественная сила, / в нас боголепно возсияла есть: / плотию бо вкуш за всех смерть крестную, / разруши адову крепость. / Егоже непрестанно дети благословите, священницы воспойте, / людие превозносите во вся веки.

[Божества Иисуса пребожественная сила / в деле спасения нашего просияла богоприлично; / ибо Он, плотию за всех смерть крестную вкусив, / могущество ада уничтожил. / Отроки, непрестанно Его благословляйте, священники, воспевайте, / люди, превозносите во все века!]

Распныйся воста, великовыйный паде, / падый и сокрушенный исправися, / тля отвержена бысть, и нетление процвете: / Жизнию бо мертвенное пожерто бысть. Дети благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

[Распятый восстал; заносчивый пал; / падший и сокрушенный воздвигнут; / тление изгнано, и нетление процвело: / ибо жизнью смертное поглощено. / Отроки, благословляйте, священники, воспевайте, / люди, превозносите во все века!]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Трисветлое Божество, / Едину сияющее зарю от Единаго Триипостаснаго Естества, Родителя Безначальна: / Единоестественно же Слово Отцу, и Сцарствующаго Единосущнаго Духа, / дети благословите, священницы воспойте, / людие превозносите во вся веки.

[Трисветлое Божество, сияющее единым блеском / от единого в трех Лицах естества, – / Родителя безначального, / и Слово Отца, равное Ему по естеству, / и с Ними царствующего и единосущного Духа, / – отроки, благословляйте, священники, воспевайте, / люди, превозносите во все века!]

Песнь 9

Ирмос: Ужасеся о сем Небо, / и земли удивишася концы, / яко Бог явися человеком плотски, / и чрево Твое бысть пространнейшее Небес. / Тем Тя, Богородицу, / Ангелов и человек чиноначалия величают.

[Изумилось тому небо, / и ужаснулись пределы земли, / что явился людям Бог во плоти, / и чрево Твое стало пространнее небес. / Потому Тебя, Богородица, / сонмы Ангельские и человеческие величают.]

Божественным и Безначальным Естеством прост сый, / сложился еси приятием плоти, в Тебе Самом Сию составив, Слове Божий, / и пострадав яко человек, пребыл еси кроме страстей, яко Бог. / Темже Тя во Двою Существу нераздельно и неслиянно величаем.

[По Божественному и безначальному естеству несложный, / Ты сложным сделался, плоть приняв / и приобщив ее к Ипостаси Своей, Слово Божие; / и, пострадав, как человек, / пребыл непричастым страданию, как Бог. / Потому Тебя в двух естествах / нераздельных и неслиянных величаем.]

Отца по Существу Божественному, / якоже естеством быв человек, / рекл еси Бога Вышний, рабом снизходя, / воскрес от гроба, благодатию Отца / земнородным полож, иже по естеству Бога же и Владыку, / с Нимже Тя вси величаем.

[Отца Своего по естеству Божественному / и как Сам ставший человеком по естеству, / Ты называл Богом, Вышний, к рабам сойдя; / воскреснув же из гроба, – Отцом по благодати на земле рожденных / объявляя Бога и Владыку по естеству, / с Которым мы все Тебя величаем.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Явилася еси, о Дево Мати Божия, / паче естества рождши плотию Бога Слова, / Егоже Отец отрыгну от сердца Своего прежде всех век, яко Благ, / Егоже ныне и телес превышша разумеем, аще и в тело облечеся.

[Явилась Ты, о Дева, Матерью Божией, / сверхъестественно родив по плоти Благого – Слово, / Которое излил из Своего сердца / Отец, как благой, прежде всех веков; / Его и ныне мы считаем высшим всего телесного, / хотя Он и в тело облечен.]

Стихиры воскресные на хвалитех, глас 8-й:

Господи, аще и судилищу предстал еси от Пилата судимый, / но не отступил еси от престола со Отцем седя: / и воскрес из мертвых, / мiр свободил еси от работы чуждаго, / яко Щедр и Человеколюбец.

[Господи, хотя и предстал Ты судилищу, Пилатом судимый, / но не оставил престола, где сидишь вместе со Отцом. / И, воскреснув из мертвых, / мир освободил от рабства неприятелю, / как Милосердный и Человеколюбец.]

Господи, оружие на диавола / Крест Твой дал еси нам: / трепещет бо и трясется, не терпя взирати на силу Его: / яко мертвыя возставляет, и смерть упраздни. / Сего ради покланяемся / погребению Твоему и востанию.

[Господи, как оружие против диавола / Ты Крест Свой даровал нам: / ведь враг страшится и трепещет, / не смея взирать на силу его; / ибо он воскрешает мертвых и уничтожил смерть. / Потому поклоняемся погребению Твоему и воскресению.]

Господи, аще и яко мертва / во гробе иудеи положиша, / но яко Царя спяща воини Тя стрежаху, / и яко живота сокровище, печатию печаташа, / но воскресл еси, / и подал еси нетление душам нашым.

[Господи, хотя Тебя как смертного / и положили в гробницу Иудеи, / но, как Царя спящего, / воины охраняли Тебя, / и, как жизни сокровище, печатью запечатали. / Но Ты воскрес и даровал бессмертие душам нашим.]

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Преблагословена еси, Богородице Дево, Воплощшим бо ся из Тебе ад пленися, Адам воззвася, клятва потребися, Ева свободися, смерть умертвися, и мы ожихом. Тем воспевающе вопием: благословен Христос Бог, благоволивый тако, слава Тебе.

[Преблагословенна Ты, Богородица Дева, ибо Воплотившимся от Тебя ад пленен, Адам из него возвращен, проклятие лишилось силы, Ева освобождена, смерть умерщвлена и мы исполнились жизни. Потому, воспевая, взываем: «Благословен Христос Бог, так благоволивший, слава Тебе!»]

Тропарь воскресный

Воскрес из гроба и узы растерзал еси ада, разрушил еси осуждение смерти, Господи, вся от сетей врага избавивый; явивый же Себе апостолом Твоим, послал еси я на проповедь, и теми мир Твой подал еси вселенней, Едине Многомилостиве.

[Воскреснув из гроба, Ты расторг и оковы ада, отменил осуждение на смерть, Господи, всех от сетей врага избавив; явившись же Апостолам Твоим, Ты их послал на проповедь и через них мир даровал вселенной, Единый Многомилостивый.] 

Окончание, конец

← Всенощная и Литургия. Глас 7-й

Воскресные и праздничные Богослужения. Рубрика

На главную страницу сайта